Pages

Tuesday 9 February 2016

Unit Meeting @ KB Mall



Assalamualaikum...

Today 29 Jan 2016, 11am-5pm saya hadiri Unit Meeting kt KB Mall, Kota Bharu bersama SSD Batini Idris dan rakan-rakan seperjuangan yang lain. macam biasa, anak-anak saya akan bawa bersama. tu dia haaa siap bawa botol susu lagi c Faris Zakwan tu. c Kakak Batrisyia Audad plak asyik main je dgn anak-anak SD Rozita Musa. biasa la tu budak-budak klu dah jumpa sama-sama dia.

SSD Batini Idris buat Challenge yg mmg rare sgt. apa dia?? dia lepaskan kami bc2 dia ni ke serata Kb Mall dalam masa 1 jam. tugas kami ialah kumpul seberapa ramai org awam minta nama & no phone mereka serta selfie2 gtu. bc paling banyak dapat prospek, akan dapat ole-ole dari Leadership Conference Kuching yg SSD hadiri baru-baru ini.

 
 


Inilah antara wanita-wanita hebat yang sempat saya temui di KB Mall dalam masa 1 jam tersebut. seramai 26 org yang saya temui dan mereka menerima sampel produk Mary Kay. Tahniah, Anda org yg sangat bertuah...!


Semasa sesi personal coaching bersama SSD Batini Idris, kami diminta untuk buat Back To Basic iaitu Follow Up untuk booking & sales..

 Success Unit Meeting berlangsung dengan begitu lancar sekali. Thanks to my SSD sanggup turun ke Kelantan dari Ampang hanya untuk berjumpa dengan kami.

Thuwaibah Idris
Senior Beauty Consultant
019 906 3056

No comments:

Post a Comment