Pages

Tuesday 27 October 2015

JERAGAT : Cara Mengatasi Jeragat

Ramai di kalian rakan saya tahu saya ni mmg x pakai make up.. tp lepas saya kursus ni, baru saya tahu rupenye muka kita mmg perlu kepada perlindunggan UV bkn nye sesaje pakai sbb nk nmpk bermake up semata2. ia melindungi kulit kita dari pancaran matahari dan ia juga membantu menutup liang pori yg terbuka serta bulu roma turut dikemaskan dgn gerakan kebawah dan keluar.


kulit saya ni jenis kering dan ade sedikit jeragat akibat perubahan hormon ketika hamil. jeragat akan bertambah jika kulit saya tidak dilembabkan dan dibiarkan terkena pancaran matahari.



CC Cream ini membantu melindungi kulit saya dari pancaran mahatari. ia sgt buat saya rase selesa sbb dia nipis je. kire ok la bg saya yg baru nk berjinak2 dgn make up ni.

pada yg dah biasa bermake up blh pakai CC Cream ni dlu kemudian pakai foundation plak ye sebagai bedak asas.

Thuwaibah Idris
Independent Beauty Consultant
011 2091 7427

* feel free to pm / wasap me (free consultation)

No comments:

Post a Comment