Pages

Saturday 31 October 2015

Mary Kay CC Cream SPF 15

          Pencinta solek tahu solek multibenefit bekerja keras untuk membuat anda cantik,  Dan ia bermula dengan corrector kulit seperti Mary Kay® CC Cream pelindung matahari SPF 15. Dengan formula yang bertindak seperti solek dan dirumuskan seperti penjagaan kulit, ia adalah impian seorang gadis untuk kecantikan mudah!


Antara kebaikan Mary Kay CC Cream secara ringkas.

• Melindungi
• Mencerahkan
• Membetulkan dengan liputan ringan
• Mengurangkan kemerahan
• menyembunyikan
• Menghidrat
• Mengurangkan tanda-tanda penuaan
• Pertahan


CC Cream boleh didapati dengan 4 warna iaitu :

1) Very Light
2)Light - Medium
3)Medium-Deep
4)Deep






8 KEBAIKAN CC CREAM

1. Melindungi
Spektrum luas SPF 15 melindungi daripada kerosakan UVA dan UVB yang boleh menyumbang kepada tanda-tanda penuaan kulit pra-matang.

2. Menerangkan
Serta-merta menguatkan kilauan kulit dan mencerahkan kulit. Radiance dipertingkatkan sebagai formula membantu membetulkan rupa berdarah kulit dan memberikan kulit tona yang lebih bersatu.

3. membetulkan Dengan Liputan Ringan
Pigmen berasaskan mineral membantu betul rupa ketidaksempurnaan dan memperbaiki kulit anda secara keseluruhan dengan liputan ringan yang tidak memberikan bahawa "dibuat-buat" penampilan. Rupa letih, kulit penat berubah sebagai formula membantu melicinkan lagi kebodohan kulit. Anda ditinggalkan dengan cahaya yang sihat dan kulit yang terasa
lembut dan licin.

4. Meminimumkan Kemerahan
Memberikan kelegaan dilihat dan mengurangkan penampilan kemerahan kulit. Mary Kay® CC krim pelindung matahari SPF 15 telah pun diuji ke atas wanita dengan rosacea yang bersetuju bahawa ia membantu mengurangkan penampilan kemerahan.

5. menyembunyikan
Serta-merta menyembunyikan kemunculan jerawat. Ia juga membantu pudar rupa markah dari jerawat yang lalu. Tidak komedogenik dan bebas minyak, Mary Kay® CC krim pelindung matahari SPF 15 melegakan dan menyuburkan kulit berjerawat dan menenangkan kulit bermasalah. Formula ringan juga menyembunyikan lingkaran hitam dan bayang-bayang gelap kerana ia menggabungkan indah dengan warna kulit anda.

6. Menghidrat
Selama 10 jam. Kulit terasa penghidratan serta-merta. Diformulakan dengan emolien yang membantu kulit hidrat, Mary Kay® CC krim pelindung matahari SPF 15 memberi keselesaan yang berkhasiat tanpa rasa berminyak atau berminyak.

7. Mengurangkan tanda-tanda penuaan
Garis-garis halus kelihatan kurang ketara supaya kulit kelihatan lebih muda. Ia juga membantu mengurangkan penampilan liang manakala jelas kelihatan memperbaiki tekstur kulit. Ia tidak menyelesaikan ke garis-garis halus dan liang, jadi anda ditinggalkan dengan lancar perasaan, kulit sempurna yang berpandangan.

8. Mempertahankan
Daripada tekanan alam sekitar. Mary Kay® CC krim pelindung matahari SPF 15 mengandungi antioksidan yang kuat, termasuk vitamin E dan ekstrak silymarin, untuk membantu mempertahankan terhadap radikal bebas yang merosakkan kulit.

No comments:

Post a Comment