Pages

Tuesday 9 February 2016

Mary Kay Timewise Microdermabrasion

Assalamualaikum,

Set penjagaan kulit sampingan ini bertindak serta merta melawan garis halus, mengecilkan pori, mencergaskan semula kulit, dan melembut dan melicinkan kulit.


MEMBERIKAN KESAN DALAM 1 MINGGU


Langkah 1: Refine mengisi dan menyuburkan kulit dari bawah, membawa oksigen ke atas kulit untuk merangsang peredaran darah, mencipta penampilan yang lebih sihat dan berseri.

Langkah 2: Replenish memberi khasiat dan menyuburkan kulit dari atas dengan Mary Kay® triple-tea complex yang eksklusif.



BAGAIMANA IA BERTINDAK 

Langkah 1 : Refine mencergaskan kulit untuk menampilkan permukaan yang lebih berseri dan tampak sihat. Losen putih berkrim ini mengandungi hablur (biji-biji) :

  • Mengisi dan menyuburkan kulit dari bawah melalui penambahan mikroperedaran. Proses ini membawa oksigen ke atas kulit untuk merangsang peredaran bagi menyerlahkan kulit yang tampak sihat dan berseri.
  • Mengecilkan pori dengan  cara menanggalkan sel kulit mati yang terbentuk secara semula jadi di dalam dan di sekeliling tepi setiap pori.


Langkah 2 : Replenish  segera diserap ke dalam kulit untuk melicin dan melembutkannya. Serum lavender yang berwarna-warni ini

  • Memberi khasiat dan menyuburkan kulit dari atas dengan Mary Kay®  tea complex yang eksklusif.
  • Membantu proses peremajaan dan melindungi kulit daripada bahan cemar persekitaran.
  • Menenangkan kulit dan membantu mengembalikan keseimbangan.
  • Menyediakan kulit untuk langkah penjagaan kulit seterusnya.

ARAHAN PEMAKAIAN

Gunakan 2-3 kali seminggu; Selang dua hari untuk dipakai semula. Jangan di ikuti dengan produk rawatan Acne Prone Skin

Kurangkan kekerapan pemakaian untuk kulit yang sensitif/halus Selepas membersih muka dengan pembersih muka Mary Kay, sapukan sedikit TimeWise® Microdermabrasion 

Langkah 1Refine untuk membasahkan muka dengan hujung jari. Bilas bersih dengan air suam, keringkan dengan cara menekan-nekan. Gunakan hujung jari untuk sapukan

Langkah 2: Replenish Sapukan dengan hujung jari ke seluruh muka kecuali kawasan mata


Thuwaibah Idris
Senior Beauty Consultant
019 906 3056

No comments:

Post a Comment