Pages

Tuesday 9 February 2016

Rawat Bibir Bermasalah

Assalamualaikum uolls,

Keadaan cuaca di Malaysia dan juga amalan yang kurang sihat seperti kurang meminum air putih boleh menyebabkan masalah bibir kering, menggelupas, sensitif dan lain-lain. Ada di antara pelanggan saya merungut bibir kering dan mudah merekah, paling kritikal sehingga berdarah.

Bagi membantu wanita kelihatan lebih cantik dengan penampilan bibir menawan. Mary Kay mempunyai cara tersendiri untuk merawat bibir sensitif.

Set Satin Lips ini terdiri daripada Dua item
Lip mask
Lip balm

Bagaimana Ianya bertindak membantu mengembalikan bibir menawan anda?

Mudah sahaja, dengan pemakaian konsisten 2-3 kali seminggu Satin Lip Mask Mary Kay ini akan membantu anda mengembalikan bibir idaman anda. Iainya berfungsi membuang kulit mati yang menyebabkan bibir kelihatan gelap dan kering. Mengurangkan garis-garis halus di bibir dan kulit kering yang kasar.
Hanya 3 minit sahaja. Anda mampu merawat bibir kering anda. Keputusan serta merta. Bibir kelihatan lebih merah dari biasa, lebih cerah, lebih licin dam halus.

Penggunaan lip balm pula adalah untuk mengekalkan kelembapan pada bibir. Saya pasti anda pernah gunakannya.



Saya menawarkan khidmat rundingan percuma buat anda dan juga jaminan kepuasan pelanggan selama 90hari. Tunggu apa lagi, offer ini tidak terdapat di kedai seperti yang di tawarkan.
Hubungi saya untuk maklumat lanjut.


Thuwaibah Idris
Senior Beauty Consultant
019 906 3056

No comments:

Post a Comment