Pages

Tuesday 9 February 2016

New Consultant Bonus (NCB)

Assalamualaikum...





Sebagai Perunding Kecantikan baru saya ingin mencapai semua challenge dan kesempatan yang diberikan oleh company. antaranya 10% diskaun untuk belian Skinvigorate Brush yang sangat hebat dan bagi saya ia peluang yang xboleh dilepaskan.
New Consultant Bonus (NCB) saya menganggap ia sebagai challenge pertama saya di Mary Kay. Challenge ini bermula pada bulan pertama saya bersama Mary kay iaitu pada Okt 2015 - Jan 2016.  Alhamdulillah hari ni saya sangat bersyukur ke hadrat Illahi kerana saya dah pun complete challenge ni pada Januari 2016.



dan sangat-sangat bersyukur kerana hadiah hasil daripada challenge New Consultant Bonus tu terjual sekaligus kepada customer Kak Noriah dari Kuantan setelah menyertai Personal Skincare Class di rumah saya bertempat di Kuarters Polis Wakaf Mek Zainab, Kota Bharu, Kelantan.


Thuwaibah Idris
Senior Beauty Consultant
019 906 3056

No comments:

Post a Comment