Pages

Tuesday 9 February 2016

Grandeur Future Area Retreat 2015



Assalamualaikum uolls,

kali ni saya nk berkongsi cerita mengenai ilmu yang saya pelajari daripada Retreat Tahunan yang berlangsung pada 14 Nov 2015 di Dewan Kaloi, Hotel Ridel, Kota Bharu, Kelantan.

Dalam retreat ini SSD kami menghangatkan balik semangat dengan mengimbas kembali goal atau impian yang cuba kami capai.. once again, saya hampir menangis untuk share saya punye impian. org kata klu hati berdebar-debar, sebak dan sebagainya tu, impian bakal jadi kenyataan.. insya Allah...hihi

kami mula belajar bab How Do We Sell dan SSD sangat menekankan kepentingan kepada customer kerana di Mary Kay kami amalkan budaya "Golden Rules" dan "Make Me Feel Important". Do Mary Kay Way, Insya Allah Berjaya..!!



Orang tengah baca Red Jacket Oath, My Little Princess pun menyelit di tengah2..comel jew..Seronok tengok rakan-rakan yg dapat hadiah, yg dapat jadi Queen dan saya hanya di antara calon-calon Miss Go Give..hihi maybe next year dpt lew hadiah haha.. hopefully

Disini saya mula belajar mencipta I-Story saya sendiri yang pendek tetapi padat. saya juga mula tahu mengenai beberapa kesilapan yang tidak patut dalam I-Story saya yang sebelum ini. Terima Kasih SSD Batini Idris.

Akhir sekali, kami diperkenalkan dengan Asia Pasific Red Jacket Rally Challenge (APRJR) yang baru bermula pada Nov 2015 - Mac 2016. Action Plan yang SSD sediakan kpd kami amat mudah difahami dan insya Allah akan ade Achievernya nnt..

Thuwaibah Idris
Senior Beauty Consultant
019 906 3056

No comments:

Post a Comment