Pages

Tuesday 9 February 2016

Special Training with NSD Pamela

 Assalamualaikum uolls,



11 Dec 2015 baru-baru ni saya telah sertai Special Training with National Sales Director Pamela di Dewan Kaloi, Hotel Ridel, Kota Bharu, Kelantan. dalam kursus kali ini, sangat ramai Sales Director datang ke Kelantan antaranya ESSD Syakirin, ESSD Nafisah Omar, SSD Hasni, SSD Rosma, SD Rozita Musa dan ramai lagi...




Dalam talk EESSD Nafisah Omar yg bertajuk "Let's Go Hangzghou" dia membakar semangat kami untuk meneruskan Asia Pasific Red Jacket Rally (APRJR) yg sedang berlangsung iaitu pada Nov 2015 - Mac 2016.  dan buat saya percaya "Mary Kay ~ Job can made me go travelling all over the world"



SSD Hasni pula berkongsi "Tips On Selling". hanya 5 cara mudah untuk buat bakal customer membeli dgn kita. ingat ye, "Make Me Feel Important".. kukuhkan Listening Skill, dan anda akan berjaya.



Our NSD Pam Fortenberry-Slate pula mengajar kami untuk Confident..!! senantiasa menggunakan ucapan yang positif. sifir A-B-C-D to Success mmg hebat..!




yang angkat tangan tu, semua nak jadi Sales Director..!

Director Commitment
I Thuwaibah Idris am COMMITTED That I will be a Mary Kay Sales Director!
DIQ : Jun 2016
Director Debut by : Seminar 2016

I am UNSTOPPABLE!!





Di akhir Special Training ini, NSD Pam buka pendaftaran untuk Inner Circle Challenge yang akan berlangsung selama 3 bulan iaitu Dec 2015 - Feb 2016. Saya berjanji pada diri sendiri untuk mencapai Challenge kali ini.. Insya Allah BERJAYA..!!


Thuwaibah Idris
Senior Beauty Consultant
019 906 3056

No comments:

Post a Comment